prisijungti registruotis
----- oda simply zen milk 08 20 st tropez OLAPLEX2 kevin
Kategorijos

GERMAINE DE CAPUCCINI

Aprašymas

„Germaine de Capuccini“ – moksliniais ty„Germaine de Capuccini“ – moksliniais tyrimais grįsta kosmetika stabdanti odos senėjimą

Veido oda – tarytum atvira knyga, kurioje atsispindi mūsų gyvenimo būdas, mityba ir odos priežiūra. Kartu tai viena jautriausių ir pažeidžiamiausių kūno vietų, kuriai būtina skirti ypatingą dėmesį. „Germaine de Capuccini“ – prabangi profesionalios kosmetikės ispanės Carmen Vidal sukurta kosmetika, skirta kovai su pirmaisiais ir priešlaikiniais odos senėjimo požymiais.

Viena žymiausių pasaulio kosmetikos gamintojų „Germaine de Capuccini“ jau daugiau kaip 50 metų kuria pažangiausias odos priežiūros priemones, kurios naudojamos daugiau kaip 20 tūkst. SPA ir grožio salonų, aukščiausios klasės viešbučių 90-yje pasaulio valstybių.

Kelias į pasaulinę sėkmę prasidėjo dar vaikystėje

Vidal kelias į grožio industriją prasidėjo Alžyre, kur ji praleido savo vaikystę. Pirmosios grožio pamokos Alžyre ir Paryžiuje įgytos kosmetikos kūrimo technologijų žinios tapo tvirtu vienos garsiausių profesionalams skirtos kosmetikos kompanijų pasaulyje pamatu. 1964-aisiais Carmen Vidal pasauliui pristatė savo didįjį kūrinį pavadinimu „Germaine de Capuccini“.

Vidal sukurtas gulbės logotipas simbolizuoja tai, ką kosmetika „Germaine de Capuccini“ suteikia moterims, - eleganciją, ramybę, grožį ir tyrumą. Šis logotipas yra viena svarbiausių ir brangiausių kompanijos istorinių vertybių.

Bendrovės laboratorijoje, įsikūrusioje Pietų Ispanijoje prie Alkojaus kalnų, dirba mokslininkų komanda. Remiantis aukščiausiais odos priežiūros priemonių kūrimo standartais, atliekami moksliniai tyrimai, ieškoma pažangiausių sprendimų tam, kad būtų sukurtos efektyvios ir kokybiškos kosmetikos priemonės. Kuriant kosmetikos priemones atsižvelgiama ne tik į jų poveikį ir rezultatus, bet ir vadinamuosius grožio procedūrų ritualus. Anot „Germaine de Capuccini“ kūrėjų, maloni patirtis ir akivaizdūs rezultatai skatina klientus sugrįžti.

Kosmetikos gamintojai siekia, kad moterys, kurios lankosi pas profesionalius kosmetologus, ne tik pastebėtų odos atjaunėjimo rezultatus, bet ir jaustųsi gražios, ypatingos bei nepakartojamos. Profesionalumas, kokybė, inovatyvumas ir integralumas – tai pagrindinės „Germaine de Capuccini“ vertybės, nepakitusios per daugiau kaip pusšimtį metų trunkančią veiklą.

Tyrimais grįsta kosmetika stabdanti odos senėjimą

Veido oda – tarytum atvira knyga, kurioje atsispindi mūsų gyvenimo būdas, mityba ir odos priežiūra. Kartu tai viena jautriausių ir pažeidžiamiausių kūno vietų, kuriai būtina skirti ypatingą dėmesį. „Germaine de Capuccini“ – prabangi profesionalios kosmetikės ispanės Carmen Vidal sukurta kosmetika, skirta kovai su pirmaisiais ir priešlaikiniais odos senėjimo požymiais.

Viena žymiausių pasaulio kosmetikos gamintojų „Germaine de Capuccini“ jau daugiau kaip 50 metų kuria pažangiausias odos priežiūros priemones, kurios naudojamos daugiau kaip 20 tūkst. SPA ir grožio salonų, aukščiausios klasės viešbučių 90-yje pasaulio valstybių.

Kelias į pasaulinę sėkmę prasidėjo dar vaikystėje

Vidal kelias į grožio industriją prasidėjo Alžyre, kur ji praleido savo vaikystę. Pirmosios grožio pamokos Alžyre ir Paryžiuje įgytos kosmetikos kūrimo technologijų žinios tapo tvirtu vienos garsiausių profesionalams skirtos kosmetikos kompanijų pasaulyje pamatu. 1964-aisiais Carmen Vidal pasauliui pristatė savo didįjį kūrinį pavadinimu „Germaine de Capuccini“.

Vidal sukurtas gulbės logotipas simbolizuoja tai, ką kosmetika „Germaine de Capuccini“ suteikia moterims, - eleganciją, ramybę, grožį ir tyrumą. Šis logotipas yra viena svarbiausių ir brangiausių kompanijos istorinių vertybių.

Bendrovės laboratorijoje, įsikūrusioje Pietų Ispanijoje prie Alkojaus kalnų, dirba mokslininkų komanda. Remiantis aukščiausiais odos priežiūros priemonių kūrimo standartais, atliekami moksliniai tyrimai, ieškoma pažangiausių sprendimų tam, kad būtų sukurtos efektyvios ir kokybiškos kosmetikos priemonės. Kuriant kosmetikos priemones atsižvelgiama ne tik į jų poveikį ir rezultatus, bet ir vadinamuosius grožio procedūrų ritualus. Anot „Germaine de Capuccini“ kūrėjų, maloni patirtis ir akivaizdūs rezultatai skatina klientus sugrįžti.

Kosmetikos gamintojai siekia, kad moterys, kurios lankosi pas profesionalius kosmetologus, ne tik pastebėtų odos atjaunėjimo rezultatus, bet ir jaustųsi gražios, ypatingos bei nepakartojamos. Profesionalumas, kokybė, inovatyvumas ir integralumas – tai pagrindinės „Germaine de Capuccini“ vertybės, nepakitusios per daugiau kaip pusšimtį metų trunkančią veiklą.

 

https://www.youtube.com/watch?v=7w6op5zGVD8

Rodyti po: 12 24 36 Visus
Rikiuoti:
Sprendimas: ORCA TEAM